Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Marie-Louise - 27 mars 2009 15:50

Var en riktigt lugn dag idag på jobbet. Åk 8 har pro och åk 9 var iväg på studiebesök  på Aftonbladet så det var bara åk 6 o 7 kvar på skolan. Så det var riktigt soft. (Fast det vågar man ju nästan inte skriva.)

Slutade tidigt och han hem och ut med Sirrah innan snön kom.

Vi tränade lite apportering ute för första gången och det gick riktigt bra. Hon sprang glatt och hämtade apporten och kom med den. Inget tugg att prata om heller. Ja hon är en lite pärla.

Sen tog vi det lung och kollade på tv och jag gjorde klart två halsband som blev riktigt bra om jag får säga det själv.

Imorgon är det valpkurs men tyvärr är Sirrahs handler L upptagen på annat håll så hon får stanna hemma.

Skall kolla på "With out a trace" på trean den är bra. Är inte säker på stavningen. Jag är inte så bra på att stava sedan är jag en riktig hejare på särskrivning. Min vän Efwa ääääälskar att reta mig för detta. Men det bjuder jag på för hon är en så bra vän.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards