Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Marie-Louise - 6 juni 2010 20:21

Snart är det slut på helgen det är fan va fort det går. Har haft en bra helg med god mat och trevligt sällskap.

I lördags for jag i väg till Casa Deveritas utrustad med en polsk attacheväska (plast påse) fylld med olika former av snacks. Det blev en trevlig kväll med mycket hundprat.

Idag startade jag tidigt med en tripp ut till Gunilla och hennes vovvar. Vi tog en härlig promenad i skogen och efter blev det frukost i det gröna. Sirrah njöt verkligen av skogsrundan speciellt när hon hittade några riktigt gjyttjiga diken att bada i. matte var inte lika förtjust i att få en två färgad wheaten. Jisses så skitig hon blev. Tur att det finns badkar och schampo.

Nu har jag just kommit hem från ett trevligt restaurangbesök med pappa och Kerstin för att lite i förtid fira min födelsedag. Vi var på Hard Rock och åt super goda hamburgare och som efterrätt blev det cheescake som är en av mina favoriter.

Imorgon är det dags för jobb igen med nu är det bara den kommande veckan kvar sen är det SOMMARLOV!!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards