Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Marie-Louise - 21 juni 2011 13:15

I söndags klev jag och Sirrah upp i ottan och satte kurs mot Avesta. Då min bil ju har en trasig ruta så hade jag fått låna pappas bil. Det är en suv av märke BMW så jag kände mig som ett riktigt goldigger luder där jag for fram mot Avesta. Nå ja den var trevlig att köra och det var mycket power under motorhuven och det märktes vid omkörningar.

Nå ja efter en liten felåkning så var vi framme och slog läger tillsammans med team Wheaten Island.

Vädret var ok lite kyligt men vi slapp regnet för de mötte jag på vägen hem. Det började regna när jag kommit till Sala och sedan höll det mig sällskap helavägen hem.

Hur gick det då??? Jo Sirrah skötte sig kanon bra i ringen och hon fick ett EX, kritiken var inte översvallande men helt ok. Domaren tyckte att hon rörde sig trångt bak och det gör hon. Hon hade önskat att öronen låg tätare mot huvudet och ett bättre stop.

Jag är nöjd med dagen. Nu tar vi en liten paus från utställandet och tar nya tag i augusti.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards