Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Marie-Louise - 27 juni 2012 09:15

Jag har äntligen gått på sommarlov. Är sååå skönt.

Midsommar sependerades i goda vänners sällskap. God mat och många skratt. Det roligaste var nog när E berättade att hon inte kunde förstå att man gjorde en film om Skotten i Knutby. Vem vill se en film om en skotte som bor i Knutby???? Jisses vad vi skrattade.

Har tränat en hel del agility med Sirrah.  Vi ska ju tävla den 8 o 9 juli. Ska bli spännande. Hon har blivit riktigt duktig på både slalom och gungan. Sen har vi övat lite på hur vi ska starta och som det ser ut just nu så ska vi starat samtidigt, då hon lätt blir tveksam när jag gett henne ett sitt stanna kommando och sedan vill att hon skall starta. Då blir hon sittande och serut som om jag är från månen och hon har ingen aning om vad jag vill.

Jag har även fallit till föga och beställt ett utställningstält. Efter denna regniga juni så känns det som om jag inte har så mycket val om jag och hund skall överleva en dag på agilitytävling utan att bli dyngsura på tio minuter.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards