Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Marie-Louise - 25 juni 2013 19:46

Sirrah och jag styrde kosan till Upplands Väsby för att hjälpa vännen Jenny att packa för sin flytt till Holland och kärleken. Jag är jätte glad för hennes skull men det känns trist för mig. Men jag får nog ta mig i kragen och skaffa ett pass och flyga till Holland och hälsa på.

Jag hade förmånen att få gå igenom de böcker hon inte skulle ta med sig. Till saken hör att Jenny precis som jag är en bokmal av den högre rangen. Så det var mååååånga böcker att gå igenom och tillslut hade jag två stora IKEA kassar fulla av böcker så nu klarar jag mig ett helt år!!! Böcker var inte det enda jag fick med mig hem. En symaskin, två handväskor, ett täcke till Sirrah att sova på och tre små koreanska keramikgrisar.. Nu måste jag åka till IKEA och inhandla en bokhylla till då det är knökafullt i de två jag redan har.

Här kommer bilder på grisar och en av väskorna. Denna är gjord av pärlor och är såååå söt.

   

Av Marie-Louise - 25 juni 2013 19:36

På flera platser runt mitt och Sirrahs promenadstråk har trädspinnarlarver bäddat in träd i en grå dimma. I sin iver har de även klätt en grön soptunna med sitt skira gråa nät. Det ser lite kusligt och spöklikt ut men också häftigt. Här kommer några bilder.

       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards