Alla inlägg den 7 december 2009

Av Marie-Louise - 7 december 2009 22:06

I dag på väg hem från jobbet så gör jag ett så inåt helvets klantig grej. Jag ligger och kör och bilen framför mig kör som en lus på en tjärsticka så jag tappar tålamodet och byter fil. Tror du att jag kollar ordentligt och blinkar innan jag sur som atta svänger över i vänster filen???? NEJ självklart inte. Inte förens jag hör ett ilsket tutande tittar jag i backspegel. Ja vad skall jag säga, tur att den andra bilföraren utgick från att jag var en stolle bakomratten och hann bromsa. Vid nästa rödlyse så kör den med rätta ilskan bilföraren upp brevid mig och vevar ner sitt fönster för att tala om vilken jävla idiot jag är men feg som en usling stirrar jag bara raktfram och låtsas som att jag inte ser honom (tror det var en han).

Lyckas ta mig helskinnad hem utan några fler missöden för mina medtrafikanter. Kanske dax att söka till 4:ans Sveriges sämsta bilförare.

Så idag var jag ett riktigt plantarsle!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards