Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Marie-Louise - 1 februari 2010 17:35

I fredags var Sirrahs uppfödare Christina här på middag. Vi hade jätte trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Självklart blir det massor av wheatenprat.

Helgen blev lite stympad då det var öppet hus på jobbet i lördags så då var jag ju tvungen att jobba.Men helt bort kastat var det inte för min kollega R och jag blandade till massor av spännande kemikalielösningar som jag skall ha till en labb nu i veckan.

Jag har fått ändan ur vagnen och anmält mig och Sirrah till en lydnads kurs för Anne Dahlin. Det skall bli super kul!!!! Jag hoppas att vi ska kunna komma ut och tävla ettan under våren/sommaren.

Sen har jag och U-C kollat vilka utställningar som kan vara passande så nu skall jag sätta mig och planera in alla olika aktiviteter som skall hinnas med i vår.

Apropå vår så känns det så härligt att det blir allt ljusare och ljusare!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards