Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Marie-Louise - 27 februari 2010 14:00

Äntligen så har jag sportlov. Den senaste veckan har jag varit sååå trött. det har känts som om jag omkring i halvdvala hela dagarna och sedan har jag haft svårt att sova på nätterna. Så det känns så bra med sportlov nu.

Sirrah har troligen kennelhosta. Det började i torsdags. Hon är pigg och glad men går och små harklar sig och hostar till ibland. Så vi får tad det lite lungt ett tag framöver.

Tövädret har kommit med besket och nu börjar omgivningarna att bli hala och smutsiga.  Det känns nästan som om det är lite vår i luften även om det kommer att ta tid för all denna snö att försvinna.

På målarfronter går det riktigt bra. Jag har bara skåpluckorna kvar att måla sen är allt klart. Imorgon skall pappa komma och hjälpa mig sätt ihop skåpet. Kanske blir det en lite bild i morgon i bloggen. Den som lever får se.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards