Alla inlägg den 17 april 2010

Av Marie-Louise - 17 april 2010 17:09

I början av veckan fick brandväggen i min dator jucket och bestämde sig för att blockera allt http adresser. Vilket i praktiken ledde till att jag inte kunde komma ut på internet. Jävla dator!!!

Som tur är har jag vänner som kan hjälpa mig så i fredags så förbarmade sig Marcus  över min dator och fixade felet. Tack Marcus!

I tisdags var det dags för andra kurstillfället på min tävlingslydnads kurs. Det var mycket givande och jag fick med mig massor av tips på hur jag och Sirrah kan fortsätta att träna. Mycket av träningen bygget på konkurrens och på att jag skall jobba utan att ha godis i händerna och "muta" fram beteenden. I början var det jätte svårt och allt kändes bakvänt men nu börjar det släppa och jag ser en stor förändring i Sirrahs sätt att jobba, så det är barafortsätta att jobba vidare. Flera monent kommer jag att få börja om med, men jag tror verkligen på detta så det känns inte så nedslående.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards