Alla inlägg under juni 2011

Av Marie-Louise - 8 juni 2011 09:08

I går var det min födelsedag och jag fyllde 20+20. kan inte riktigt fatta att jag blivit så gammal. Nåja jag har ingen 4o-års kris utan är nöjd med livet dock vord det skönt om det var ett par kg lättare men det är det bara jag som kan ordna.

jag fick mig flera trevliga överraskningar under dagen. Det började med att mina mentorselever hade skramlat till en present och sedan hade Ella bakat små mini muffins där hon skrivit en bokstav på varje och det stod grattis marie-louise på 40 års dagen. Hur gulligt som helst. jag tog en bild men man ser tyvärr inte texten men håll till godo.

  På kvälle blev det restaurang besök med de närmast sörjande. En mycket trevlig kväll. Det stora firandet går av stapeln på lördag med öppet hus. Det skall bli kul.

Av Marie-Louise - 3 juni 2011 13:29

vad dyker upp i min brevlåda i dag då??? Jo PM och nummerlapp till utställninen i ESKILSTUNA!!!! Jag hade visst anmält. ja ja nu får jag ringa till U-C och göra henne beredd på utsällning hoppas att hon inte bokat annat för då får jag åka själv.

 

Av Marie-Louise - 1 juni 2011 17:54

Jisses va förvirrad jag är just nu.  Igår ringde jag C då jag trodde att jag inte ringt i söndags och uppdaterat hur det gått för Sirrah på Österbybruk men det hade jag visst gjort. I dag kollar jag mina betalningar och ser att jag inte betalat anmälningen till utställningen i Eskilstuna. Ja ja inte så mycket att göra. Lite trist då jag ju bett U-C om hjälp att ställa.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards