Alla inlägg den 27 november 2009

Av Marie-Louise - 27 november 2009 17:22

Det har varit full fart denna vecka. I måndags hade jag mina sista utvecklingssamtal. Jag hade dessutom sparat de som jag bävade för till sist. Inte så smart, men, men. Det gick långt över förväntan så det var ju bra!!


Sen hade vi kvällskonferens i onsdags som var sisådär.Det positiva var att vi firade en kollega som fyller 60 så det bjöds på smörgåstårta. Me like! Det som blev mindre bra var att vi startade på en sak som sedan blev hängade i luften uan någon egentlig plan för uppföljning. Not so goooood!!!


Annars så flyter det mesta på. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte tränar så mycket som jag borde med Sirrah. I dag tog jag mig dock i kragen och gjorde lite uppletande. Det uppskattade Sirrah verkligen. Det var full sula ut och hämta grejer. Hon är bara för ball min lilla princessa.

Imorgon bär det ÄNTLIGEN av till Marie. Det var på väg att strula till sig även denna gång men vi hittade en lösning så imorgon bitti styr jag och Sirrah kosan till Marka i Östhammar. Det skall bli så kul!!! Skall ta med kameran och hoppas att det blir ok väder att fota lite. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards