Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Marie-Louise - 28 maj 2009 22:30

Nu i kväll var Christina Sirrahs uppfödare och jag ute och rekade mark till våran spårdag med alla Sirrahs syskon och mamma o pappa. Vi hittade riktigt bra marker att vara på så på lördag bär det av ut i spårskogen.

Det skall bli kul att träffa syskonen, tyvärr kan inte alla komma. Det skall bli super kul att träffa Sirrahs pappa det var läääänge sedan jag såg honom. Han och hans matte har gått kurser för mig för ett par år sedan. Metrologerna  har ju lovat bra väder så vi hoppas att de håller vad de lovat.

Av Marie-Louise - 28 maj 2009 09:42

Jag var ju iväg och handlade blommor till min balkong i går. Jag gick runt och valde och planerade hur jag skulle arrangera min blommor och döm av min förvåning när jag kommer hem och upptäcker att mina krukor och balkonglådor inte alls har de mått som jag i mitt huvud bestämt. Nu ordnade det sig ändå med blommorna jag fick disponera om lite.

Men det är så lätt att tro sig ha en bild av hur något serut och när man sen får se det i verkligheten igen så stämmer det inte riktigt med bilden man hade.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards