Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Marie-Louise - 6 juni 2009 11:44

I går ringde min vän Helen och meddelade att hennes mage gjorde sig av med mat fel väg dvs genom munnen. Usch!!! Vi hade nämligen planerat att hon skulle komma ner till Stockholm i dag på eftermiddagen och så skulle vi ut och käka en bit. Men hon var inte så pigg på den ideen längre av förklarliga skäl. Trist men inget att göra åt.

Jag skall i alla fall i väg till min vän Gunilla för en liten nationldags lunch om någon timme. Det ska bli jätte trevligt det var länge sedan vi träffades då hon och hennes äkta hälft varit på semester ett par veckor.

Efter lunchandet så är det bara fräsa hem och städa inför kalaset imorgon.


Igår efter att jag äntligen rätta klart alla prov och inlämningar fastnade jag framför tv och kollade på V.

Ojoj jag minns när den gick allra första gången. Jag tyckte den var jätte bra och satt som klistrad. Nu då. Nja inte riktigt lika bra och det märks hur långt man kommit med trick filmning och dyl. Men jag kanske kollar vidare nästa fredag. Den som lever får se!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards