Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Marie-Louise - 5 januari 2010 17:14

I går när jag står på macken för att tanka bilen så har låset till tanklocket frusit. Inte för att det borde vara så förvånaden då det ju varit kallt ett bra tag nu. Men paniken stiger ju lite när det trots antifreez inte vill tina och jag är i desperat behov att tanka då jag körde på  bara dieselångorna sista biten till macken. Min vän Efwa gav mig det förlösande och upptinaned tipset att värma nyckeln ordentligt med en tändare och sedan sätta i låset vänta en liten stund och se : Sesam öppande sig!!! Min lycka var total jag slapp gå hem.

Ja snart är det slut på mina latmansdagar. På torsdag är det dax att börja jobba igen. Det har varit kanon mysigt med julledigt och bara slöa och slappa. Snart har jag nog slitit ut dvd med Stolthet och fördom. Till min glädje så skall TV3 visa ny inspelningen i kväll. Skall bli spännande att se om den håller lika hög klass som BBC:s version. Jag tror inte det med den som lever får se.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards