Alla inlägg den 18 november 2011

Av Marie-Louise - 18 november 2011 18:00

I söndags for jag och Sirrah i väg på den öppna träningen på Haninge BK det var sista gången på klubben sen blir det i ridhus hela vintern. Det var bara jag och Gunilla där så jag fick lite privat lektion.

Vi körde lite slalom och Sirrah börjar helt klart fatta hur det hela skall gå till: Sen körde vi lite handlings övningar och jag är ett riktigt plant arsel!!! Stackars Sirrah som har en så klantig matte, men som sagt övning ger färdighet så det är bara att jobba vidare. Hon tycker att det är kul så hon verkar förlåta mina klantigheter.


Efter träningen tog vi en härlig promenad på ett upplyst motionsspår och då alla joggare lös med sin fråvaro kunde hundarna springa lösa. Ike,Gunillas super häftig kelpiehane for runt i skogen och grymtade som en gris. Vid ett par tillfällen blev både jag och Gunilla lite rädda och trodde att det var ett vildsvin i skogen, men icke sa nicke det var bara Icke!  

Gissa om jag hade med mig en trött hund hem. En ljudlig suck och hon sov som en stock.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards