Alla inlägg den 25 november 2011

Av Marie-Louise - 25 november 2011 18:20

Torsdagen började i flygande fläng.

Innan jag drog iväg till jobbet förberedde jag middagen då jag väntade gäster. Jag skivade potatis och gjorde klart gratängen så att det bara var att sätta in den i ugnen när jag kom hem. Lite dammsugning hann jag också med innan jag drog i väg i fullfart till jobbet där jag under en lektion fick en sååå fin kommentar. Jag blev riktigt glad.

Jag går runt och hjälper elever med sina arbeten och plötsligt säger en kille:

-Det är så bra att fråga dig Marie-Louise för du kan så mycket om mycket. Man får verkligen hälp av dig.

Jag bockar och tackar det värmer verkligen ett lärarhjärta att man kan vara till hjälp.

På lunchen for jag hem till en barnlediga kollegan K och åt lite och snackade skit. Så mycket ätande blev det inte då jag inte informerat om att svamp det äter jag INTE och det bjöds på svampsoppa. Men jag får skylla mig själv.

Efter jobbet speeedade jag hem och lagade middag.

Vid 7 tiden kom Mimmi och vi hade en mycket trevlig kväll.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards