Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Marie-Louise - 28 februari 2011 13:37

För ett bra tag sedan så sände kanal 6 ett Dexter maraton. Jag hade inte föjlt denna serie tidigare då den av förklarliga skäl sändes ganska sent på kvällen. Nå ja jag har för mig att jag var ledig eller sjuk när detta maraton sändes och plötsligt så var jag hooked!!! Jag satt och hejade på en bestialisk mördare som visserligen bara mördade andra mördare men ändå!!!! Nej nej skynda dig polisen kommer kunde jag sitta och säga tyst för mig själv. Nu har jag hamnat i samma sits då jag börjat att titta på serien Sons of Anarchy. MC gänget som allt kretsar runt är ett gäng riktigt läskiga herrar som inte drar sig för att misshandla och mörda ändå sitter jag och vill inget hellre än att de INTE skall bli tagna av polisen. Det hjälper ju att den ena kille är sååååå snygg så man inte vet vart man skall ta vägen.Den hade jag inte tackat nej till!!!! Men jag borde nog skämmas lite för att jag sitter och hejar på ett gång psykopatiska MC knuttar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards