Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Marie-Louise - 2 januari 2012 21:24

Vi börjar med det senaste tipset: Lars Kepler Paganinikontratet

Den första boken jag läste av paret Kepler var Hypnotisören och jag blev sååå besviken på slutet. Intrigen var så bra i början och de hade verkligen en bra story som var spännande och så föll den platt på slutet. Så när jag blev erbjuden att låna Paganinikontraktet var jag skeptisk men va fan! Den var riktigt bra och denna gång höll det hela vägen!!! Ibland blir beskrivningar runt storyn lite långrandiga med prträtten av käraktärerna är mycket bra och de känns som riktiga personer. Så denna bok kan jag varmt rekommendera.

Nu till sammanfattningen av mitt bokår:

Jag har läst 39 böcker var av 13 st var CD böcker.

Topplistan utan inbördes ordning är som följer:

Mannen från bergen av Kjell Eriksson

Jukebox av Åke Edwarsson

Gatansbarn av Michael Connelly

Den andra systern Boleyn av Philippa Gregory

Frukta inte av Anne Holt

The postcardkillers av Marklund/paterson

Guds starka arm av Åsa Larsson

Paganinikontraktet av Lars Kepler


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards