Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Marie-Louise - 4 mars 2012 17:45

Har äntligen börjat känna mig normal har bara kvar lite hosta men den kommer jag tyvärr att få dras med ett tag tror jag.

I fredags träffade jag Gunilla ute på klubben och tog en härlig runda med hundarana. Sirrah var i sitt esse och for runt som en stolla efter Mio. Hon vågar inte gå på Icke som nog skulle sätta henne på plats, men Mio är en mes och det utnyttjar hon till fullo!!!.

Efter den härliga om en halkiga promenaden for jag hem till bästis vännen Efwa. Det var ett bra tag sedan vi lekte då jag varit sjuk och hon varit på en lite tripp till Göteborg.

 Nu är sportlovet snart slut och det är dags att återgå till jobbet.


Av Marie-Louise - 4 mars 2012 14:50

I torsdags var det så äntligen dags för mig och Helen att gå på Dramaten och se Fanny och Alexander.

Det var en kanon bra föreställning och vi var båda mycket nöjda. Vissa bitar var nästan direkt kopierat från filmen medans andra delar var ordentligt omgjorda. Jonas Karlsson som spelade rollen som Gustav Adolf var bara sååå bra!!! Helt lysande. Tyvärr så lyckades Reine Brynolfsson inte få fram den riktiga iskylan i biskopens karaktär. Som sagt så var både Helen och jag riktigt nöjda med våran kväll!!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards