Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Marie-Louise - 17 mars 2012 17:22

I torsdags var jag och Sirrah på agilitykurs igen. lilla damen var väldigt taggad och i första övningen var det nästan omöjligt att få henne på rätt hinder hon var helt fixerad på att hoppa A-hindret. Tillslut blev jag riktigt irriterad och skrek till henne och när jag sedan satte henne vid starten så surade hon till och ville inte hoppa alls. Hon satt där och kikade underlugg. Om hon kunde prata skulle hon nog ha sagt: Om du är så jävla grinig din tjocka kärring kan du hoppa själv!!!


Nästa övninig var gungan. Den har Sirrah tyckt varit ganska läskig men nu lossnade det en del. Det är nog inte så långt kvar tills hon fixar den helt och hållet.

Av Marie-Louise - 17 mars 2012 17:12

I julas förfasade sig min bror över min mer eller mindre antika mobil och erbjöd sig att jag skulle få hans iphone3 när han införskaffde sig iphone4. Så i onsdags fick jag min nya iphone ( ja brorsans begagnade) levererad av pappa när han var här på lunchen och rastade Sirrah.

Idag for jag iväg till solna centrum och en telenor butik och inhandlade ett abbonemang, hörlurar och liten skyddsväska . Fick tag på en mycket trevlig tjej som hjälpte mig med alla min inköp utan att vara påstridig eller säljar jobbig. Tack för det!!!!

For hem för att få igång mobilen och det var helt klart lättare sagt än gjort. Efter att jag uppdaterat itunes i datorn och laddat telefonen så lyckades jag ringa mitt första samtal.

Ja så nu har jag tagit steget in i att ha en pekskärm får se hur det går. jag är inte riktigt kompatibel med just pekskärmar men jag hoppas att det är en vanesak.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards