Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Marie-Louise - 2 augusti 2012 15:39

I dag var jag på klubben tillsammans med Gunilla, A och S och körde agility. Jag och Sirrah körde starter och vi fick till dessa riktigt bra. Körde med target platta efter hinder nr tre och vi fick kanon starter. Inga tveksamheter alls. Sen var jag riktigt fumlig i handlingen så det blev lite strul men Sirrah lyckades påätt lösa det hela.Sen körde vi gungan och trots att hon första gången inte stannade utan körde ett trampolin hopp så var hon inte speciellt tveksam när vi körde den igen. Kändes riktigt bra!!!

Av Marie-Louise - 2 augusti 2012 11:45

Under Dala-Floda resan lyssnade jag på Håkan Nessers Himmel över London. Jag tyckte det var en mycket fängslande bok. Jag lyssande och trodde aha nu kommer detta att hända men nej då tvistar han till det åt ett annat håll. Det var detta som fångade mig i boken. Vad är sant vad är dröm vad är fiktion???? Jag gillar Håkans sätt att skriva och det hela blev definitivt inte sämre av att det var han själv som läste. Jag tycker att det ofta blir en extra dimension när författaren själv läser sina böcker. När jag var liten så läste Astrid Lindgren sina böcker i tv och jag satt som klistrad!!!

Så vad får då Himmel över London för betyg? Jag gillar boken och rekomenderar den. Den är kanske inte den mest lätt smälta men bra.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards