Alla inlägg den 2 april 2013

Av Marie-Louise - 2 april 2013 12:26

Hej hej.

Jag har städat lite bland mina länkar. Några har jag tagitbort då de inte bloggar längre.

Jag har även lagt till två som jag besöker med jämna mellan rum och det är:

Kryddburken. En mycket inspirerande matblogg där jag hittat många recept som jag testat med lyckat resultat.

Wheaten Barbro : En blogg från den snygge Neddus matte!!!!

Av Marie-Louise - 2 april 2013 11:08

Påskaftonen började med att pappa kom och lämnade bilen och ett jätte gulligt påskägg. Då min bil fortfarande står på verkstaden och väntar på en ny kylare så skulle jag få låna pappas bil. Vi hade en snabb garagelektion så att jag inte skulle tillfoga några repor på hans bil.

Efter garagelektionen fortsatte jag och Sirrah till Väsby för att möta Efwa i stallet och ta en tur med Herr Grå. Det var ett kanon väder med sol och det blev en härlig tur. Sirrah njöt av turen både när hon åkte i vagnen och fick springa brevid.

Om aftonen inmundigades en superb påskmåltid i familjen Blass hus. Trevlig sällskap och god mat är aldrig fel.


Här kommer bilder på mitt fina påskägg från pappa!!!


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards