Alla inlägg den 11 september 2011

Av Marie-Louise - 11 september 2011 11:47

Tänk att det gått 10 år sedan terrordådet mot New York. jag kan fortfarnde komma ihåg hur jag satt framför tv plan nr 2 närma sig Twin Tower och tänkte att detta är inte sant!!! Hur kan detta hända??

Ja hur kunde detta hända?!

Av Marie-Louise - 11 september 2011 11:34

Det har varit tyst i bloggen ett tag men inte pga att det inte hänt något utan tvärt om. Jag har haft fullt upp. En mycket kort resume.

Måndag hade jag föräldrarmötet från helvetet!!!! Två mammaor var mycket otrevliga pga ett mobbingärende och skapade en minst sagt jobbig stämning på mötet. Fy fan!!!

Tisdag: planerade lektioner och tränade lite med hunden som den 2 september fyllde 3 år. Hon har blivit stor min lilla plutta.

Onsdag:en av mammorna kommer till skolan och beter sig på ett minst sagt olämpligt sätt . Skriker och gapar och lever rövare när det finns elever i skolan. Inte ok!!!

Torsdag: Får reda på att min vän Marie brutit ryggen och nyckelbenet. Det var inte så farligt som jag först trodde utan hon hade brutit två utskott på en kota och var sjukskriven 6 veckor. Det skulle bli helt bra. Nu kunde jag andas ut, för jisses va rädd jag blev. På kvällen var jag på en mycket trevlig middag och kom hem sent.

Fredag: somnade framför tvn som en klubbad säl.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards