Alla inlägg den 15 september 2011

Av Marie-Louise - 15 september 2011 20:41

I går kväll for jag och hund till U-C för lite middag och film. Vi skulle kolla på Red Riding Hood.

Hur var filmen då?. Nja den kunde varit bättre nu var den lite hoppig och allt gick i ett rasande tempo. Det var häftiga färger och suggestiva miljöer men varulven var inte speciellt bra gjord. Ok underhållning.

Vi hade dock en trevlig kväll.

   

Av Marie-Louise - 15 september 2011 20:27

Här om dagen tog jag tjuren vid hornen och badade Sirrah. Det var rigtigt läääänge sedan sist. Nå ja nu var det hög tid plus att jag köpt nytt schampo och balsam som skulle testas. sagt och gjort. När jag stod där halvnaken i fällknivsställning i duschen så insåga jag att det pälsrengörings attiraljerna kom från frankrike och alltså hade all text på franska. Så nu var goda råd dyra jag försökte tyda texten med min urusla och då menar jag urusla skola franska. när jag trodde att jag lyckats klura ut vad som var schampo och vad som var balsam så började tvagning av hund. Schampot löddrade väldigt bra och luktade gott tyckte dog att det hade lite tjock konsistenas men men fransmän. Sirrah blev ren och fin pälsen blev fin och glansig men ja jag hade en lite ganagande tanke i bakhuvudet ang schampot så jag bestämde mig för att kolla i webbbutiken där jag köpt pälsvårdsprodukterna och gissa vad jag såg??!! Jo det eminenta men lite trögflytande schampot var ju BALSAM och det lite rinniga balsamet var SCHAMPO. Nå ja trots den "lilla" missen blev Sirrah riktigt ren och fin. Resultatel blir nog ännu bättre nästa gång eller vad tror ni???

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards