Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Marie-Louise - 20 augusti 2009 21:20

Idag när jag pratade med Marie så berättade hon att Hedwig hade flyttat. Det var med blandade känslor som jag mottog detta. Det lät som Hedwig fått ett fantastiskt hem med människor och djur som blivit lika förälsade i henne som jag blev. Så det känns bra att hon fått det bra men egot i mig ville ju ha henne här hos mig!!!! Hon var en på miljonen. Så lite lessen och avundsjuk är jag allt.

Annars har det inte hänt så mycket.

På eftermiddagen var jag ute och tränade lydnad med Sirrah. Hennes fotgående är så bra. Jag tror inte att varken Asta el Kessie hade ett så bra fotgående så här i början som Sirrah har. Hon har kanon bra position och håller den även i svängarna dock med lite hjälp men mina andra båda damer har pendlat mera i sin position både framåt, bakåt o sidled. Så detta lovar gott för framtiden.

Planerna för hösten är att gå en tävlingslydnads kurs för att komma igång ordentlig och även att ta mig ut och tävla lite på senhösten.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards