Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Marie-Louise - 30 augusti 2009 20:14

Nu är jag tillbka i stockholm efter att ha varit på Bruks SM i Falkenberg. Det har varit trevligt och vi har sett massor av duktiga ekipage. Det fanns oxå en hel del saker att shoppa. Lite shopping blev det och ett fynd visas på bild efter inlägget.

Ja ha ska man ge lite personliga reflektioner efter årets SM.

Det var mycket mallar!!! Jösses säger jag bara. Var och varannan person hade en malle i kopplet. En sak som jag tänkte på att det var en väldig spridning av typen. Vissa ganska kompakta och i mitt tycke snygga andra väldigt höga och gängliga några tikar var väldigt små. Färgmässigt var det oxå STORA skillnader. Jag hoppas att man inte avlar sönder mallen som man gjort med schäfern för det vore tragiskt. I skyddsgruppen var det endast TVÅ schäfrar resten var mallar.

Det var en jätte fin gul labbe som vann söket. Den hade en riktigt bra lydnad och vann med god marginal ca 30 poäng tror jag.Kul att det inte alltid är  en BC som står överst på prispallen.

Rapporten var det en flat tror att det var förra eller förförra årets vinnare som gjorde om sin bedrift. Kul.

Sen har jag dålig koll men för den intresserade kan man gå in på SBK:s sida.


Det syns dåligt på bilden men texten på kepsen är självklart ROSA!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards