Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Marie-Louise - 21 juli 2012 16:28

I morse när klockan ringde kl 5 och jag hörde att regnet öste ner så var det mycket mycket frestande att bara vända på kudden och somna om. Men nu packade jag bilen och styrde kosan mot Köping. Ju närmare målet jag kom desto bättre blev vädret och väl framme så tittade solen från en allt blåare himmel. Jag skulle få kampera med Marianne o Per i deras ny inköpta stora tält. Per skulle även visa Sirrah då hon ibland går lite snett med mig då hon gärna tittar på mig och söker kontakt.

Fy så nervöst det var när någon annan visar ens hund.

Sirrah skötte sig kanonbra och fick sååå bra rörelser och blev placerad som 2:a med CK  i öppenklassen. I bästa tik så blev det ingen placering och då visade jag henne själv då Per visade sin Suzy som vunnit sin klass med CK.  Sirrah fick jätte fin kritik så jag är så nöjd med dagen och de faktum att jag inte somnade om till smattret av regnet i morse.

Per visade även Mingus som blev bästa hane och BOS.

Här kommer några bilder på vårat Taikonläger. På första bilden så är det  Sirrah på bordet och på andra är det Suzy.

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards