Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Marie-Louise - 17 oktober 2009 14:10

I dag hade jag hundkurs. Jag har kallat den damma av dig och din "gammal" hund. Så det är ett gång som redan gått allmänlydnad men vill ha lite inspiration till att träna. I dag var det 6 deltagare och alla jobbade på bra. Det är så kul att ha kurs med människor som är engagerade i sina hundar.

Sen kom pappa förbi dels för att kolla bilen men oxå hjälpa mig att bära ner lite grejer till källaren.

Då kan ni kanske gissa vad som hände när jag startade bilen om ni kollar på rubriken på dagens inlägg. Jo den helvetse jävla lampjäveln lyser INTE!!!

Ja ja så nu kör jag så får vi se om den tänds igen. Snopet att jag ställde in min tripp till Marie, men hennes dotter Tindra var sjuk så det kanske var lika bra, vi har bokat en ny träff under höstlovet och hoppas på bättre tur då.

Här kommer en bild på söta Tindra med ett Krya på dig!! Den andra bilde föreställer Sirrah i Maries kök.


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards