Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Marie-Louise - 25 oktober 2009 19:43

I dag fick jag beskedet att en träningskamrat har avlidit. Hon drabbades av bukspottkörtelcancer tidigt i våras, som  jag förstår det så är det en cancerform med väldigt hög dödlighet. Det känns jobbigt och svårt att fatta, hon var bara 58 år gammal. Livet är så skört.

 Mina tankar går till hennes familj. Vila i frid.

Av Marie-Louise - 25 oktober 2009 19:34

I lördag var det dags för avslutning av allmänlydnaskursen. Värdet var sådär solen lös med sin frånvaro och regnet lurade bakom molnen men vi klarade oss från att bli blöta. Några av oss blev lite leriga efter diverse halkolyckor i det geggiga gräset men vad gör väll de om man har kul. Här nedan är en bild på de tapra deltagrna saknas gör dock Lina o Sirrah då Lina for i väg på höstlov. Från höger är det Monica o Leon som ju var katten bland hermelinerna sedan kommer Sven-Erik och hans fru som jag tyvärr glömt namnet på och Smilla, Lisen med Majsan, Birgitta o Silas Per o Nova. De hade ett väldigt sjå att samlas för fotografering så de momentet är något jag måste ta med på nästa kurs. Moment fotografering.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards