Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Marie-Louise - 30 oktober 2009 22:46

Dagen drog igång ganska tidigt.

Jag var hos Gunilla vid 7:45 för att gå en promenad med hundarna. Det var några minusgrader och marken var täckt av frost. Det var en skön promenad. Vi stannade på ett ställe och lät hundarna göra varsitt uppletande. Sirrah var riktigt duktig hon plockade 5 av 6 föremål. Hon hade lite svårt att koncentrera sig när de andra hundarna skällde lite, men det var bara att ropa in henne och börja om så gick det bra.

Efter avslutad promenad for jag iväg för att byta däck på bilen. Som det sanna miljösvin jag är så kör jag dubbdäck. Men när hjulen på bilen är stora som skottkärrehjul så måste man nästan ha dubbat för att ta sig fram när det blir lite isigt. Efter att jag och pappa med gemensam kraft lagt om däcken så for jag hem och röjde i köket sedan en snabbis till panduro för att shoppa till mitt senaste pyssel projekt. Om det blir någorlunda bra så lägger jag ut bilder. Självklart så glömde jag det viktigaste men men. Jag kan åka dit imorgon.

Sen tog jag tag i jobbet som jag skjutit på hela veckan nämligen att skriva utvecklingssamtals lappar till åk 9 i no. Nu är jag äntligen klar!!!! Who hoo!!

Dax att krama kudden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards