Alla inlägg den 2 april 2009

Av Marie-Louise - 2 april 2009 20:39

Min goda vän Efwa och jag var och handlade inför en middag och när vi som bäst går där bland hyllorna och små gnabbas och tykar varndra dyker Efwas syster S upp. Stannar och pratar en stund och går sedan vidare. Efwa o jag far hem till henne och lagar en god middag. Någon dag senare träffar vi syster S igen och då säger hon med ett skratt

- När jag hörde er i affären härom dagen så lät ni som om ni var gifta!!!


När jag var hos vett med Sirrah för att kolla hennes tand inför op var Efwa med mig.

När vi kliver in till vett så börjar hon att titta på Sirrah och prata. Hon vänder sig nästan uterslutande till mig när hon pratar. När vi bestämmer att hon skall skära bort lite tandkött på Sirra och säger att det skall ske på måndag så säger Efwa spontant

-Va bra jag är ledig då.

Jag håller med.

Efter den kommentaren så vänder sig vett nu till oss båda när hon pratar. Efter en stund går vett ut för att hämnta något.

Då tittar jag och Efwa på varndra och börjar skratta.

Tror sjutton att folk uppfattar oss som "gifta" när vi nästan fyller i varndras meningar.

Ler och långhalm.

Så man kan säga att jag är gift fast jag inte är gift.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards