Alla inlägg den 30 april 2009

Av Marie-Louise - 30 april 2009 18:52

Idag har vi haft en hektisk dag Sirrah och jag.

Det började med att det var friluftsdag i skolan. Då vi skulle vara ute så tog jag med Sirrah. Hon skötte sig fantastiskt. De passerade förbi ett par hundar under dagen och hon rör inte en min möjligt vis står hon och tittar längtansfullt men hon springer inte fram. Hon är super härlig med baranen utan att bil uppstissad. Håller sig runt mig utan att man måste hålla koll på henne hela tiden. Ja hon är underbar min lilla prinsessa!!!

Direkt efter jobbet drog vi ut till Casa Deveritas i Åkersberga. På Casa Deveritas huserar min kompis Frida med sin fyra ja ni läste rätt fyra! rottis damer Ambra Beanie, Cleo och Dilla men det tar inte slut där för här finns oxå härliga farbror Willy (boxer), man och barn får oxå plats.

Vi tog en härlig fika och pratade massor då vi inte träffats på länge. Vi hade jätte trevligt. Vi tog oxå en promenad med alla hundarna. Sirrah hade nog gärna lekt och busat med alla samtidigt, så blev det inte.

Willy blev som ung på nytt och friade och lekte med Sirrah. Det var mycket upskattat. Stackars Willy tog ut sig en aning  i sitt frieri så det gick låååånsamt på vägen hemmåt.

I mogon kommer Marie och Mingrid på besök det skall bli sååååååå roligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards