Alla inlägg den 24 april 2009

Av Marie-Louise - 24 april 2009 19:32

Jisses va tiden går fort!!!

Har varit en ganska lung vecka på jobbet. Har introducerat ett nytt projekt i tekniken där eleverna skall bygga en bro. De satte full fart, kul att se all kreativitet.

Sirrah är nu inne på andra veckan av löpet och hon tar det hela med ro. Hon tycker dock att det är trist att inte få leka med andra vovvar. De flesta av mina bekanta har hanhundar så ja det blir ingen lek nu. Men imorse så träffade vi en bekant och hennes urtrevliga rottis tik Vilja och då fick tjejerna leka en stund och de var mycket uppskattat.


På eftermiddags rundan fick jag onda ögat av en tjej som hade en liten chihuahuahane som kom framspringade till oss. Jag tyckte inte att besöket hos oss var så lämpligt så jag schasade bort hunden ganska bryskt. Gissa om jag fick en isade blick. Jag bet mig själv i tungan och gick vidare, men jag hade god lust att säga några väl valda ord med min lenaste (NOT) röst.

Jag blir alltid lika förundrad över folk som släpper fram sina hundar till alla andra hundar utan att kolla om det är ok. Speciellt om man har en liten hund den kan ju bli riktigt illa tilltygad om det vill sig illa.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards